divendres, 2 de maig del 2014

(100 yu escaix)

H estat una bona estona veient-hii doble., com borratxo., No tinc ressaca, aix´ò no. I direu, llavors com escriu, si no ih veu? I és una bvona pregunta. Perquè hi començo a veure, però per etapes. O sigui, ara hi veig més o menys bé perreveure el teclat, si m`hi poso a un pam ju,tts un pam,¿+ però encara hi veig doble aquan miro a la pantalla, de manera que no sé com escri, o com quedam la veritatalla veritat.

No veig la pantalla, la vista no hi arriba.
I és èr aqixo qie faig l’improvisat. pewerque no puc treballar. no piuv correghit
És curiós, no? Deia que curiós és una paraula que dic molts, o que escric molt. Ara torno a veure-hi una mica doble, com abans, el teclat, o sigui que encara deu ser més divertit com queda la coisa. Però ara poenso, i com t’ho faràs poer penjar l’article a l’improvisats, si no t’hi veus?. Doncs no ho sé, no hi havia caigut. Però és veritat, si no veig la pantalla no podré obrir el blogguer. Perquè ra no el tinc obert, que ja sabeu que primer escric al word i despres ho penjo al Blogerg, llavors serà divetrti.

I què més. Doncs que em penso que deu estar sortint un improvisat absurd. M’ho penso i és així, clars Ara far´ñe un return perquè les regles deien que els psaràgrafs habien de ser curts. Sort que el retur es veu be. Torno a veure més o menys bé el tecla, però la pantalla no, Return, deia

Calla, que ara em ve una idea per obrir el Bblogger. I ´ñes que per al bLogger no necessito veure el teclat i la pantalla¡a l’hora, simplement acosto el nas a la pantalla i llavors veuré la pantalla i obrlo el blogger que s’obre amb el ratolí i ja està.


Perwquè és veritat, ara escric amb el nas gairebé al damint de la pantalla, no del teclat i és l’unica manera de veure el teclet bé-

bav, vaig al blolgger i ho penso. Però no sé quin número d’improvisat és aquest. hi posaré cent i pico, perquè de cent sí wque havia passa. això seegur. i en aquest cas no comprovare com ha quedat ler improvistat, que així será més divbertit.
O patètitkc.

Ah, i aprofitaré l’estona que duri quest amodorra alcolhcia per menjat-me unes faves seques que vaig comprar als pakis d’aqui al davacuant, que diu J que les faves seques són molt dures, perquò joliu suggereixo qued potser les han bulliat abans d’assecar-.es i per aqiexò no són duren. I Me’n mejnor perwquem’h dir la mente de capçalrela, no la i la dietitsa, si`quew menkes fruita seca a mig matí i tambhe a mitja tarda. Quue m’haig d’engreixar. Veu,s, nhi n’ha gent que w voldriaç feroperACIÓ BIKINI PERW 8( ara se m’han pos`t les majuscules però això sí que ho he cvist i ho he canviat de seguida) aprimar-se i jo hafi de fer per aprimar-menol per engreixar-me.

Bva, proiu i a més k enlm despreto, cntinujo amrrodat .

No aconseguia penjar-ho al Blogger i ara sí, ja hi veig més bé. El penjo tal qual, amb el títol que hi havia posat i tot, sense tocar res.