dilluns, 1 de setembre del 2014

Improvisat 156

He fet de tot, anar a fer una volta, gimnàstica ràpida mirar fotos que m’ha enviat J, mirar el vídeo de la puta i la ramoneta...

I aquest és el títol de l’improvisat i no tinc res més a dir. A veure. C ha vingut al despatx poc després que jo, perquè jo, sabent la que m’esperava amb la son i tal, he decidit “fer coses” abans d’arribar. I C últimament o no ve o ve tard, o sigui que avui gairebé m’enxampa, com li agrada dir, amb els pixats al ventre. No és gaire políticament correcte.

Ara està mal vist ser políticament correcte. No sé qui va escriure una vegada, potser va ser I, jo diria que era a l’Avui a l’última pàgina, o sigui que ja es pot dir que quan he dit I volia dir Isabel-Clara Simó, que abans publicava un articlet ara no sé si a l’última pàgina de l’Avui o al mig, amb els altres articles d’opinió. Jo no estava de vegades d’acord amb ella, però sovint sí... i ara no sé perquè parlava d’ella.

Però sí que recordo els articles de la Montserrat Roig, al cel sia tot i que no era creient, i això li dic sovint a J, que encara que no sigui creient se n’anirà de pet al cel, perquè és molt bona persona, i és això mateix el que penso de moltíssima gent que no són creients, però jo no sé per què no són creients i suposo que ells i elles deuen pensar el mateix dels creients, com és possible...

ara acabo d’escriure ells i elles i molts cops m’he preguntat per què quan desdoblem noms adjectius pronoms etc sempre o quasi sempre posem el masculí en primer lloc, o sigui, diem ells i elles, per exemple, i no elles i ells, ara no em vingueu amb el rotllo del masculí omnicomprensiu, que ara no parlo d’això, parlo de quan aquest desdoblament és necessari pel motiu que sigui, i no sé què més per què aquest ells i ells devia venir d’alguna altra cosa que ara no me’n recordo, i ara truquen per la porta de l’escala de veïns

Era una noia que parlava molt de pressa i m’ensenyava un paper d’Endesa i no sé què volia perquè parlava massa de pressa, i jo no sabia què dir-li perquè improvisant no me’n surto mai, almenys oralment, perquè per escrit sí que me’n surto però ja veieu que me’n surto dient tonteries, de manera que a la noia d’Endesa no li podia dir tonteries. Jo diria que el que li havia de dir era que m’ho enviés per escrit però el que li he dit era que vingués un altre dia, no se m’ha acudit dir-li que m’ho enviés per escrit

I continuo amb el tema de la noia d’Endesa perquè és el que tinc al cap ara i no sé què més dir, però la noia d’Endesa era maca, parlava molt de pressa i era baixeta, de vegades la gent diu una noia bonica però baixeta i jo sempre els dic que s’ha de dir bonica i baixeta, bonica i baixeta, perquè ser baixeta no treu res a ser bonica, i ara penso que ahir jugant amb el twitter amb el twitter vaig estar jugant una estona fent tuits a la babalà i no sé per quin motiu en vaig escriure un sobre la gent que té síndrome de Down i, sí era per un article de I..., no ara també puc dir el nom perquè era al diari, era al Periódico, i era la Isabel Coixet i ara no sé per què parlava de la Isabel Coixet, que a mi només m’agrada, que recordi, la pel•li aquella de la plataforma petrolífera, però no, ara recordo que parlava de la síndrome de Down, down down, ho hauríem d’escriure amb minúscula, com escrivim que aquest té la grip, doncs I escrivia sobre això i era un article que em va agradar molt i salto el paràgraf perquè

bé, ja sabeu per què, no cal repetir-ho, però me’n recordo que parlava de la Isabel Coixet i el seu article ah sí vaig fer una quants tuits sobre l’article seu per dir que valia la pena llegir-lo i vaig estar una estona buscant alguna adreça de tuiter no sé si es diuen adreça allò que poses rere l’ensaimada bueno me’n recordo que vaig escriure els tuits i avui he vist que els de l’associació de gent amb síndrome de doun doun ja està doun ja ho tenim eliminem la doble vu i ja està ja ho tenim catalanitzat i aquest paràgraf

salto i hauré d’acabar l’improvisat perquè ja he saltat de pàgina i m’he despertat una mica a base d’escriure tan ràpid com he pogut amb unes quantes faltes de picatge però les corregiré després només les faltes de picatge i veig que em subratlla picatge però no sé com s’ha de dir però he escrit molt ràpid i ara veig que m’agrada fer-ho de tant en tant perquè em sembla que vaig més de pressa i les comes quan vas tan de pressa com pots són un engorro vull dir un entrebanc i ara penso que els accents tambe ho son i si me'n recordo un altre dia escriure sense accents i fins i tot sense apostrofs valen?